
Is jouw bedrijf al Insta famous? Het afgelopen jaar is het aantal Instagramgebruikers gestegen naar bijna de helft van alle Nederlanders. En dit aantal blijft toenemen!
Net als moederbedrijf Facebook, biedt ook Instagram uitstekende mogelijkheden om te adverteren. Je kan zelf bepalen bij welke doelgroep je jouw product of dienst onder de aandacht brengt. En ook het advertentiebudget mag je zelf invullen.
Nederlanders besteden meer en meer tijd op Instagram
Instagram heeft alleen in Nederland al miljoenen gebruikers, die vaak uren op dit social media platform aan het liken en chatten zijn. Ben je met je bedrijf nog niet actief op Instagram? Begin dan zo snel mogelijk met dit essentiële onderdeel van social media marketing. Zit je al op Instagram maar ontbreekt het nog aan een goede advertentiestrategie? Schakel hulp in bij adverteren op Instagram.
Met Instagram kan je je advertenties richten op onder andere leeftijd, locatie en interesse. Het is aanbevolen om de doelgroep zo veel mogelijk af te bakenen. Hierdoor kun je met een beperkt advertentiebudget toch de gewenste doelgroep bereiken.

De voordelen van een Instagram advertentiecampagne
Instagram kent voornamelijk jonge gebruikers. De meeste gebruikers zijn tussen de 18 en 35 jaar. De bedrijven waarvoor wij Instagram Ads beheren, richten hun advertenties graag op deze jonge doelgroep. Instagramgebruikers zijn gemiddeld bovendien zeer actief, waardoor je als bedrijf of merk eenvoudig onder de aandacht komt.
Ontdek de mogelijkheden van Instagram adverteren
Je kan op Instagram onder andere adverteren door middel van foto’s, video’s en zogenaamde stories. Wil je niet langer wachten en ontdekken wat adverteren op Instagram voor jouw bedrijf kan betekenen? Schakel de hulp van onze Instagram-expert in en start met een gerichte advertentiecampagne. Wie weet is jouw bedrijf binnenkort ook Instagram famous.