
Retargeting is een effectieve techniek om ‘verloren’ bezoekers opnieuw te bereiken. Dit kan door middel van adverteren via Google Ads of via andere netwerken en websites.
Retargeting draait eigenlijk om het terughalen van een potentieel geïnteresseerde klant. Bijvoorbeeld een bezoeker die een bestelling in jouw webshop niet heeft afgerekend, of iemand die je website al een tijd niet meer heeft bezocht.
Vind je klant terug met retargeting
Retargeting werkt dus eigenlijk als een soort geheugensteuntje. Een advertentie van een product, dienst of website waar je al eens eerder naar gekeken hebt, valt veel sneller op. Om de aandacht te trekken is het dus belangrijk dat de advertentie verleidelijk en overtuigend is. Herhaling is daarbij de meest effectieve vorm van marketing.
Om jouw ‘verloren’ bezoeker opnieuw te bereiken, moet ook rekening gehouden worden met de juiste strategie. De doelgroep bevindt zich op verschillende platforms en is geïnteresseerd in diverse websites. Je moet je dus focussen op de platforms en websites waar jij je klanten weer ‘terug kunt vinden’.

Wij weten wat jouw doelgroep wil
Retargeting is voor onze specialisten niets onbekends. Door de jaren heen hebben wij al verschillende zzp’ers en mkb-bedrijven uit diverse branches, zoals mode, gezondheid, toerisme en de bouw, geholpen potentiële klanten terug te halen. Maar wij hebben ook ervaring met andere branches en verplaatsen ons moeiteloos in jouw doelgroep.
Remarketingspecialist inhuren
Verhoog het kwalitatieve verkeer op je website en start vandaag nog met retargeting. Hierdoor laat je geen bezoekers meer ‘verloren gaan’. Ga efficiënt te werk en schakel onze specialisten in. Wij zijn op de hoogte van de benodigde systemen en alle technieken die bij retargeting komen kijken. Een rendabele retargetingcampagne zorgt ervoor dat jij geen potentiële klanten meer kwijtraakt.