
Een beeld zegt meer dan duizend woorden. Beelden onthouden we bovendien veel beter dan tekst. Daarom is display advertising uiterst effectief.
Beeldadvertenties die jouw product of dienst promoten worden ook wel display advertising genoemd. Hierbij kan het gaan om advertenties op social media, maar ook om het adverteren via Google of simpelweg op individuele websites.
Gericht adverteren met display advertising
Bij display advertising selecteren we de meest relevante websites om op te adverteren. Websites die aansluiten bij jouw product of dienst. Om gericht te adverteren is het belangrijk om eerst een profiel van de potentiële klant op te stellen. Hiermee wordt de doelgroep afgebakend en kunnen de advertenties op een specifiek publiek gericht worden.
Om ervoor te zorgen dat elke euro van het advertentiebudget efficiënt geïnvesteerd wordt, is het verstandig om de resultaten nauwlettend in de gaten te houden. Wij monitoren, meten en rapporteren de resultaten van je advertentiecampagne en sturen waar nodig bij.

Geschikt voor alle bedrijven
Als online marketingassistent beheren we advertentiecampagnes voor de meest uiteenlopende bedrijven: van makelaars tot kledingwinkels en bouwbedrijven. Adverteren door middel van beeldadvertenties werkt voor vrijwel alle bedrijven, van klein tot groot.
Display-marketingexpert
Een succesvolle display-advertisingcampagne opzetten is niet eenvoudig. Het kost bijvoorbeeld vaak veel tijd om de juiste websites voor je campagne te selecteren. Hierbij kan een eigen online marketingassistent uitkomst bieden. Wij voeren het selectieproces voor je uit, ontwerpen het advertentiemateriaal en meten het rendement van je advertentiecampagne. Zo heb jij er geen omkijken naar!