Social Media

social-ads-1Bijna elk bedrijf is tegenwoordig actief op social media, maar dit loopt niet altijd even soepeltjes. Social media kan erg veel tijd in beslag nemen, en bestaat allang niet meer alleen uit zo nu en dan een actie of nieuwtje plaatsen. Klanten verwachten dat een goede onderneming actief deelneemt aan social media. Vragen beantwoorden, klachten verwerken en zo nu en dan een grapje maken. Het is begrijpelijk dat de snelle ontwikkelingen niet voor iedereen bij te benen zijn. Daarom bieden wij u assistentie bij het opzetten en onderhouden van uw social media.

Waarom Sociale Media inzetten?

Actief zijn op social media is voor bedrijven een goedkope en snelle manier om te communiceren met klanten. Het kost echter veel tijd om er voordeel uit te halen, en tijd is geld. Het uitbesteden van uw social media beheer kan daarom veel tijd en geld besparen.

Veel potentiële klanten vinden bedrijven tegenwoordig op social media. Er wordt gekeken naar de meningen van andere klanten, en of er snel gereageerd wordt. Ook aspecten als promoties en winacties worden meegenomen in de beoordeling van toekomstige klanten.

⇑ Communicatie

Voor bedrijven is social media een snelle, goedkope en effectieve manier om met klanten te communiceren. Als u bijvoorbeeld actief bent op Facebook of Twitter kunnen uw klanten hier ook gemakkelijk vragen stellen en antwoord krijgen.

⇑ Betrouwbaarheid

Mensen verwachten tegenwoordig dat een bedrijf vertegenwoordigd is op sociale media. Bovendien kunnen potentiële klanten uw bedrijf opzoeken om de betrouwbaarheid te controleren. Zorg er daarom voor dat u uitnodigende en dynamische social media profielen maakt!

⇑ Promotie

Sociale media biedt uitstekende mogelijkheden om uw producten of diensten te promoten. U kunt dit doen door fans op te bouwen of gericht te adverteren. Daarnaast draagt uw social media campagne bij aan het optimaliseren van uw website voor Google door de links naar uw website.

Belangrijkste kanalen:

De laatste jaren zijn er talloze social media website bijgekomen maar er is toch wel sprake van een grote vier. Wij adviseren u daarom om uw bedrijf in ieder geval aan te melden bij de onderstaande netwerken. Hiermee heeft u de social media meer dan voldoende afgedekt. Wenst u meer kanalen toe te voegen? Neem gerust contact op voor de mogelijkheden.

Onze specialisten kunnen u helpen met het opbouwen, beheren en promoten van uw social media kanalen. Wij kunnen helpen met het ontwerp van uw pagina, en uw webcare uit handen nemen. Het plaatsen van berichten, reageren op klanten en het delen van acties vallen ook onder onze werkzaamheden. Neem contact met ons op om uw wensen te bespreken.

Facebook

Facebook is de populairste online community in Nederland.

Twitter

Twitter is het meest populaire kanaal voor korte berichten.

Pinterest

Pinterest is een social media netwerk met meer dan 3 miljoen Nederlandse gebruikers.

Instagram

Instagram is dé plek om afbeeldingen te delen met je community.

Werkwijze social media

Onze specialisten kijken eerst met een kritische blik uw huidige social media kanalen, wensen en doelstellingen. Na een vrijblijvend onderzoek ontvangt u een voorstel voor het opzetten en/of het bijhouden van de verschillende kanalen. Hierbij kijken we vooral naar de tijd die nodig is om het op te zetten of bij te houden. Op basis hiervan geven we aan wat we voor u kunnen betekenen.

social media

⇒ Social media pagina’s aanmaken

Komt u er niet uit met het maken van uw social media pagina’s of bent u ontevreden over de lay-out? We kunnen uw social media pagina’s opzetten of verbeteren zodat u zo snel mogelijk vindbaar bent.

⇒ Social media pagina bijhouden

Het bijhouden van de verschillende social media pagina’s wordt vaak onderschat. Het plaatsen van berichten en reageren op likes/volgers kan een hoop tijd kosten. Als social media assistent kunnen we deze werkzaamheden ook voor u uitvoeren.

⇒ Webcare

Met webcare wordt het bijhouden van berichten over uw bedrijf bedoeld, de online klantenservice. Als iemand bijvoorbeeld een negatief bericht over uw bedrijf plaatst, dan kunt u hierop reageren om uw imago te behouden. Daarnaast kunt u berichten volgen van mensen die hun over uw bedrijf of product geven. Daarnaast kunt berichten volgen van mensen die hun mening over uw bedrijf of product geven. Als social media assistenten kunnen we uw webcare deels of volledig uit handen nemen.

Social media uitbesteden

Een eigen social media medewerker in dienst nemen is voor veel kleine en middelgrote bedrijven simpelweg te duur. Hoewel er vaak wel behoefte is aan ondersteuning en advies op het gebied van social media en online marketing. Het inhuren van een eigen online marketing assistent kan u een hoop tijd, geld en zorgen besparen. U heeft voortaan een vast contactpersoon die betrokken, duidelijk en bovendien voordelig is.

Social media assistent

Beginnen met social media of uw huidige kanalen een boost geven? U kunt uw social media campagne laten maken en onderhouden tegen een scherp uurtarief of een totaalprijs in overleg. Ook voor advies op het gebied van social media kunt u ons inschakelen! Neem contact op voor meer informatie of een vrijblijvende offerte! Wij kunnen uw pagina’s bijhouden, berichten posten, interactie onderhouden en betaald promoten.

Social Media marketing hulp

Kan uw bedrijf ook wel wat assistentie op het gebied van social media gebruiken? Onze social media specialisten kunnen u helpen om de  kanalen in te richten voor een eenmalig tarief. Het onderhoud kunt u uitbesteden tegen een overeengekomen maandelijks tarief. Uiteraard kunt u er ook voor kiezen eerder informatie in te winnen of uw strategie te bespreken. Tegen een maandelijkse investering is het ook mogelijk om uw pagina’s te onderhouden, daarbij wordt er ook gereageerd op berichten van uw fans en followers!

 


 

Behoefte aan hulp op het gebied van social media?

Neem vrijblijvend contact op via het onderstaande formulier.

Tips & Tricks