Conversieoptimalisatie

conversie optimalisatieHeeft u een website of webwinkel waar u meer uit wilt halen? Als ervaren online marketeers brengen we verbeteringen aan, zodat u het maximale rendement uit uw webshop haalt.

Wat is conversie?

Conversie is het moment dat een bezoeker een klant wordt. Bij een webwinkel is er een conversie wanneer een bezoeker een product koopt. Conversie ontstaat ook als bezoekers niet meteen iets kopen, maar bijvoorbeeld wel een account aanmaken of zich aanmelden voor uw nieuwsbrief.

Wat is conversieoptimalisatie?

Met optimalisatie van de conversie wordt het verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van uw webwinkel bedoeld. Een geoptimaliseerde webwinkel levert een investering in marketing ook meer rendement op.

Onderdelen conversie optimalisatie

Gebruiksvriendelijkheid

conversie optimalisatie

Navigatie
Call-to-action
Layout / Design
Betrouwbaarheid
Productpresentatie
Weergave verschillende browsers
Bestelproces
Kwaliteit content

Meten = weten

Wij meten conversie met Google Analytics. Analytics meet u de conversie van een webshop. Van Google krijgt u een code die op de website geplaatst moet worden. Hiermee kunt u bijhouden wat het rendement is.

Conversiespecialisten

Verwacht u meer rendement uit uw webwinkel te kunnen halen? Schakel dan vandaag nog een conversiespecialist in om uw webwinkel op de belangrijkste punten te verbeteren. Heeft u behoefte aan meer informatie, een advies of vrijblijvende offerte? Ook dan kunt, vrijblijvend, contact opnemen.

 

⇑ Meer rendement

Meer bezoekers worden klanten.

⇑ Hogere bestelwaarde

Hoger gemiddelde bestelbedrag per bezoeker

⇑ Hoger marketingeffect

Hoger rendement uit uw marketingbudget

⇑ De ROI verhogen

Uw investeringen leveren meer op

Interesse in het optimaliseren van uw conversie?

Neem gerust even contact op voor tips en vragen.

Tips & Tricks