Blog
You are here: Home \ Blog

Wilt u op op de hoogte blijven van al het nieuws over en tips en trends in de online marketing? Met onze online marketing blogs begrijpt u meer over de verschillende aspecten van internetmarketing. Zo gaan wij in op de mogelijkheden voor een betere vindbaarheid van uw website of webshop. Daarnaast vindt u op deze pagina ook tips over webdesign en grafische vormgeving, waardoor u de conversie van uw online kanalen beter kunt optimaliseren. Ook gaan onderstaande blogs over ontwikkelingen bij uw online marketing assistent.

 

Online Marketing Assistent is verhuisd naar Lemmer

Online Marketing Assistent is verhuisd naar Lemmer

Online Marketing Assistent is van Joure naar Lemmer verhuisd. De verhuizing is begin oktober afgerond. Wij werken nu vanuit een nieuwe kantoorunit van zo’n 80 vierkante meter in de wijk Lemstervaart, aan het Lemsterpad 54A-20. Het nieuwe kantoor biedt ruimte voor groei en geeft daarnaast een hoop rust. Tijdens de uitbreiding zijn er ook twee nieuwe...

3 Essentiële prijsstrategieën voor iedere webshop

3 Essentiële prijsstrategieën voor iedere webshop

Stel: u ziet in uw favoriete winkel de perfecte jeans. In gedachten heeft u het item al gekocht. Alleen dan ziet u de prijs. Helaas, de jeans valt echt buiten uw budget. Maar u hebt hem al gepast, in gedachten al gecombineerd met andere kledingstukken en hij zit als gegoten. Eigenlijk heeft u uw keuze...

Checklist om uw webshop te optimaliseren

Checklist om uw webshop te optimaliseren

Natuurlijk wilt u dat uw webshop een succes wordt: u wilt er het allerbeste uithalen. Alleen hoe doet u dat? Hoe zorgt u voor een goede optimalisatie? Wij helpen u in deze blog op weg met een uitgebreide checklist. Hiermee kunt u checken of uw webwinkel voldoende geoptimaliseerd is, of dat het tijd is voor...

6 redenen om naar de Webwinkel Vakdagen te gaan

6 redenen om naar de Webwinkel Vakdagen te gaan

Elk jaar, in januari, worden de Webwinkel Vakdagen gehouden. Dit is het grootste en belangrijkste e-commerce evenement van Nederland. Tijdens dit tweedaagse evenement is de Jaarbeurs Utrecht the place to be voor (beginnende) ondernemers en e-commerce experts. Voor u, als webwinkelier, zijn er tal van redenen op te noemen om naar dit evenement te gaan....

Hoe bereikt u uw doelgroep in de koopfase?

Hoe bereikt u uw doelgroep in de koopfase?

Een bezoeker die geïnteresseerd is in uw producten en op het punt staat om een bestelling te doen, is bijna de ideale bezoeker. Bijna, want de bezoeker kan op het laatste moment toch besluiten om geen aankoop te doen. Hoe maakt u van een geïnteresseerde bezoeker een betalende klant? In dit artikel gaan we er...

Tips & Tricks