Blog
You are here: Home \ Blog

Wil je op op de hoogte blijven van al het nieuws, tips en trends op het gebied van online marketing? Onze online marketing blog zorgt er voor dat u de vele verschillende aspecten van internetmarketing beter kunt begrijpen ook evalueren. Hiernaast vindt u enkele belangrijke topic waarop dit blog gericht is. We gaan voornamelijk in op de mogelijkheden om uw website of webshop beter vindbaar te maken op internet. Daarnaast vindt u hier ook tips op uw webdesign en grafische vormgeving, hierdoor kunt u de conversie van uw online kanalen nog beter optimaliseren. Tot slot, vindt u hier ook de belangrijkste ontwikkelingen en aankondigingen van uw online marketing assistent.

 

3 Essentiële prijsstrategieën voor iedere webshop

3 Essentiële prijsstrategieën voor iedere webshop

Stel: u ziet in uw favoriete winkel de perfecte jeans. In gedachten heeft u het item al gekocht. Alleen dan ziet u de prijs. Helaas, de jeans valt echt buiten uw budget. Maar u hebt hem al gepast, in gedachten al gecombineerd met andere kledingstukken en hij zit als gegoten. Eigenlijk heeft u uw keuze...

Checklist om uw webshop te optimaliseren

Checklist om uw webshop te optimaliseren

Natuurlijk wilt u dat uw webshop een succes wordt. U wilt hier het allerbeste uithalen. Alleen hoe doet u dat? Hoe zorgt u voor een goede optimalisatie? Wij helpen u hierbij op weg met een uitgebreide checklist. Hiermee kunt u checken of uw webwinkel voldoende geoptimaliseerd is, of dat het tijd is voor wat aanpassingen....

6 redenen om naar de Webwinkel Vakdagen te gaan

6 redenen om naar de Webwinkel Vakdagen te gaan

Elk jaar, in januari, worden de Webwinkel Vakdagen gehouden. Dit is het grootste en belangrijkste e-commerce evenement van Nederland. Tijdens dit tweedaagse evenement is de Jaarbeurs Utrecht the place to be voor (beginnende) ondernemers en e-commerce experts. Voor u, als webwinkelier, zijn er tal van redenen op te noemen om naar dit evenement te gaan....

Hoe bereikt u uw doelgroep in de koopfase?

Hoe bereikt u uw doelgroep in de koopfase?

Een bezoeker die geïnteresseerd is in uw producten en op het punt staat om een bestelling te doen, is bijna de ideale bezoeker. Bijna, want de bezoeker kan op het laatste moment toch besluiten om geen aankoop te doen. Hoe maakt u van een geïnteresseerde bezoeker een betalende klant? In dit artikel gaan we er...

Zo geeft u klanten de perfecte nazorg

Zo geeft u klanten de perfecte nazorg

Heeft u eindelijk nieuwe klanten? Dan wilt natuurlijk dat ze bij u terugkomen en een positief beeld van uw webshop hebben. Alleen hoe zorgt u daarvoor? Welke activiteiten kunt u ondernemen om uw klanten tevreden te houden? Als uw klanten een goede ervaring met uw webwinkel hebben, is de kans vele malen groter dat ze...

Tips & Tricks